Friday, June 26, 2009

My first write up..


Produk seni yg saya hasilkan ini, saya namakan sendiri Cute Stuff yg mana direka,dibuat dan dijahit sendiri oleh saya dalam kata lain handmade la... Cute Stuff ni sememangnya agak rare lagi sbb xramai yg ada kan...Disebabkan saya baru je memulakan bisnes yg memang kecil ni, jadi pelanggan saya tertumpu kepada semua warga IPGM KSAH dan rakan2 yg kenal saya dan bussiness partners saya yang lain...Bagi gadis2 dan jejakas2 KSAH yg berminat, silalah scroll ke bawah......cute stuff ni trdapat dlm pelbagai jenis...iaitu keychain,button dan huruf2....




Nama2 ni korng boley letak kat bag, kat laptop ke, kat file ke, pintu bilik ke, pintu kete ke. Nak kasi present kat bf@bff ke, kat papa mama ke, kat nenek ke..haa xmahal pon 1 huruf = 70sen.
Sizenya lebih kurang 5x4cm la..



Ini adalah colour chart untuk design nama yg kat atas td. Pilihlah warna untuk background dan huruf.



Antara hasil gabungan hasil tangan kami yg penuh kasih syg dan rasa cinta especially yg monster purple & tahik hitam yg comel tu ONLY 4 DISPLAY



Sahabat saya Munirah ni sukakan lembu sgt2, so saya buatkan dia lembu ni. Beliau berasa begitu terharu dan teruja sehingga menghentuk2 kepala di katil setiap malam...
heee gurau je



Tangan yg penuh ngan tahik lalat ni (maklumla cikgu kan) adalah tangan kepada cik Shafinaz yg bersuara lantang dlm kelas ktorg tu F3G. Monster ni dibuat khas utk kakasih hatinya. Tomey x?? Korang pon boleh buat cmni gak utk bf@gf korg sbg tanda cinta korg.


Bagi couple2 yg sukakan kelainan, cewah, boleh la bg design sendiri dan kami akan buatkan utk korg dengan harga yg berpatutan dengan design tersebut...Tahik berdua ni pon ONLY 4 DISPLAY sbb dah ada org tempah. So kalau korang nk rasa korang couple yang RARE, silalah buat tempahan sekarang.



Antara cute stuffs @ barang gebu yg sedia untuk dijual. Mari rembat cepat2 sebelum habis!!
Terdapat pelbagai pilihan warna dan design yg korang boleh datang, tengok dan ambik lalu bayar....hehehe



Cara untuk membuat tempahan:

1. add skype saya - dapowerpuffgurlz
2. email ym - bubble_comey@yahoo.com
3. bilik saya di Kolej Kediaman Bukit Pinang (E117) a.k.a blok E








8 comments:

  1. wah wah kreatif nyeh dak nebab neh..
    otomen ke spiderman ke xdek?

    ReplyDelete
  2. waaa... waaaa... waaaa...
    santeknye....
    ksu nak moo moo kaler pink tu....
    ahuk ahek ahoooooohooooo....
    goooooooodddddddd...
    smoge bisnes yana maju kedepan...
    yay!!!!!

    ReplyDelete
  3. nice..
    seriously..
    nk tempah...

    ReplyDelete
  4. yehuuuu...
    yana ksu nak tempahhh nie...
    yana tulun watkan gambooo
    (yatch 1 wat kalerpoll ,anchor ngan stering kapal 1 ehhh hala mcm buah rantai ksu 2 la..)
    nnti ksu bayar...
    puhlezzzzz....
    syg yana dak debab yg kretip nieee...
    huhuhu.... =P

    ReplyDelete
  5. NAK..LA SATU MONSTER YG KALE PURPLE TUE..COMEL N ROWK..
    SAYE DOK AREA SP JE,..GITAU LA MCM MANE NK WAT PEMBAYARAN KOOZ SUSAH GAK NK G KSAH KAN..BUSY LA

    ReplyDelete
  6. ni my handphone saye k..if ade pape nk inform..serius nak...menda tue

    0135920561

    ReplyDelete
  7. boleh tulis kat baju tak?
    tapi cmne ek?
    do reply me ok.

    zanasukahidup.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. boleh tulis name...
    tapi kene jahit la kalu nk tuis kat name tu..hehehe :)
    zatul iffah still nak lagi x?..heheh :)

    ReplyDelete